mandag 12. januar 2009

Hvor kommer alt støvet fra, egentlig?? Det kan da virkelig ikke være meant to be at man skal støvsuge HVER bidige dag? For det gidder ikke jeg! Har ryddet her nå, men ser mørkt på støvsuging og vasking. Dessverre må det nok til når det bor ei lita rakettfrøken her. Jeg ønsker meg hushjelp. Søvn også, forresten - men det er det vel vanskelig å gi bort i gave.

Jeg skulle virkelig vært hos frisøren. Jeg tør nesten ikke å si det, men jeg har ikke vært hos frisøren på et halvt år. :| Det er knusketørt i endene, og.. nei. Jeg må til frisøren!! Hvordan jeg skal få penger til det, er derimot en annen sak. Dersom noen har bidrag å komme med, er dere hjertelig velkommen til å gi fra dere noen kroner, altså. Jeg har, etter at jeg tok den svindyre tatoveringen på tirsdag, nøyaktig NULL kroner på kontoen min - og de skal holde helt til NAV forsyner meg med neste porsjon foreldrepenger i slutten av måneden. Eh.

Nå angrer jeg bittert på at jeg ikke kjøpte med noe godt fra butikken tidligere i dag, og lurer på hva jeg skal gjøre for å stille søthungeret mitt. Prim? Her har jeg seriøst gått i 20 år og trodd at jeg ikke liker prim. Men vet du hva? Jeg ELSKER prim! Jeg tror jeg kan spise en boks prim med skje, men jeg bør kanskje la vær. Litt halvbitter for at ingen har fortalt meg at prim er godt.




10 kommentarer:

  1. Synnøve Finden prim med karamell e best :)

    SvarSlett
  2. Den har jeg ikke smakt - men den hørtes himmelsk ut!! :D

    SvarSlett
  3. Prim er kjempegodt!
    Nå fikk jeg utrolig lyst på prim.

    SvarSlett
  4. Ja, det er kjempegodt! ..utrolig bittert at jeg har gått rundt i 20 år og trodd det var ekkelt!!

    SvarSlett
  5. prim er dritgodt. jeg trodde heller ikke jeg likte det, men fant sannelig ut at det var bedre enn det meste! elsker prim når søtsuget er som værst. den med bare 4% fett smaker akkurat lik den vanlige, så da er det jo «sunt» også!

    SvarSlett
  6. Uuusj!Linneh da..PRIM? Ka bli neste?Gomme?:P

    SvarSlett